reklama

Nič nepotrebujeme viac, ako skutočného priateľa!

Priateľstvo! Pre niekoho fráza, pre niekoho silné puto. Pre mňa sú priatelia niečo nenahraditeľné, kamarátov ma človek veľa ale priateľov je ako šafránu, to sa traduje a platí to veľmi dlho. Staráme sa o našich priateľov?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Včera som prežil krásny večer s mojími priateľmi, ich cena je nevyčísliteľná, no som aj ja dobrý priateľ pre nich? Venujem sa mojim priateľom?

Priateľstvo! Pre niekoho fráza, pre niekoho silné puto. Slovník nám tento pojem udáva takto: "Priateľstvo je spravidla opodstatnené vzájomnou sympatiou, duševným porozumením, činorodým spojenectvom, poskytovaním pomoci, ochrany, náklonnosťou k spolupráci a združovaniu sa a pod." Pre mňa sú priatelia niečo nenahraditeľné, kamarátov ma človek veľa ale priateľov je ako šafránu, to sa traduje a platí to veľmi dlho. Staráme sa o našich priateľov? Slová piesne, ktorú naspievala dvojica spevákov Simon & Garfunkel, "Bridge over trouble water",vo mne zbudila túto otázku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

When you're down and out, Keď sa cítiš zle a vzdialený

When you're on the street, Keď si na ulici

When evening falls so hard Keď večer prichádza veľmi tvrdo

I will comfort you. Ja ťa uteším.

If you need a friend Keď potrebuješ priateľa

I'm sailing right behind Priplávam priamo za tebou.

Like a bridge over troubled water Ako most cez nepokojnú rieku

I will ease your mind. Uľahčím tvojej mysli.

Kto postaví tento most? Jedine skutočný priateľ! Je to most empatie, lásky, spolupatričnosti a pomoci. Pre nás výzva, buďme dobrými priateľmi, nie len tými pasívnymi ale ti aktívny, ochotný sa stretnúť aj o polnoci a podať svoje plece, aby ten druhý mal kde skloniť hlavu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som veľmi vďačný za mojich priateľov a veľmi si ich vážim!

Ján Rubis

Ján Rubis

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom Gymnázia v Giraltovciach. Medzi moje záľuby patrí sledovanie politickej scény ako na Slovensku tak aj v Európskej únii, taktiež ľudské práva.Úzko spolupracujem s Amnesty International Slovensko Zoznam autorových rubrík:  Čo sa nás týka!

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu