reklama

Svet potrebuje viac... Svetový Humanitárny deň

Svetový humanitárny deň je oslavou ducha, ktorý inšpiruje humanitárnu činnosť po celom svete. Tento rok OSN a jej partneri zahajujú kampaň: The World Needs More ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

19. august je vyhlásený OSN, za medzinárodný deň Humanitárnej pomoci. „Humanitárny pracovníci môžu byť z rôznych krajín, ale zvačša pochádzajú z krajín kde pôsobia. Odrážaju kultúru, ideológiu a sú spojený záväzkom humanizmu“ uviedlo o humanitarnej pomoci OSN.

Heslo tohtoročnej kampaňe Medzinárodneho dňa Humanitárnej pomoci je: Svet potrebuje viac...-lásky, zdravotnej starostlivosti, jedla, vody, tovaru, solidarity, vzdelania, spolupráce, životaschopnosti, smiechu, spoločenstva, príbytkov, nádej, pomoc, ľudskosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S týmto dňom štartuje mesačný projekt, ktorým cieľom je zapojiť TEBA k pomoci ostatným. Pridaj tvoje slovo, tvoj hlas na pomoc miliónom ľudí na celom svete postihnutých katastrofami.

Ako môžeš prispieť? Sú dva možnosti, buď podáš túto správu ďalej alebo prispeješ rôznou finančnou čiastkou. Ak si sa rozhodol prispieť, môžeš tak spraviť na stránke: http://worldhumanitarianday.org/

História: Svetový humanitárna deň pripadá 19. augusta, v tento deň, v roku 2003 bolo 22 humanitárnych pracovníkov zabitý pri bombovom útoku na ústredie OSN v Bagdade. Je to deň, na pamiatku všetkým ľuďom, ktorí prišli o život v humanitárnej službe a na oslavu ducha ľudí, ktorí pomáhajú ľuďom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Minulý rok sa kampaň niesla v duchu I was here.. K tejto kampani naspievala pieseň Beyonce, posolstvo tejto piesne je jasné!

Preklad časti piesne I was here:

Len chcem, aby vedeli
Že som zo seba vydala všetko, snažila som sa zo všetkých síl
Doviedla som niekoho ku šťastiu
Zanechala som tento svet o niečo lepší, len vďaka tomu, že ...

Som tu bola ...

Bola som tu ...
Žila som, milovala som
Bola som tu ...
Urobila som a robím všetko, čo som chcela
A bolo toho viac, než som očakávala
Zanechám svoju stopu, aby každý vedel, že
Ja som tu bola ...


Ján Rubis

Ján Rubis

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom Gymnázia v Giraltovciach. Medzi moje záľuby patrí sledovanie politickej scény ako na Slovensku tak aj v Európskej únii, taktiež ľudské práva.Úzko spolupracujem s Amnesty International Slovensko Zoznam autorových rubrík:  Čo sa nás týka!

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu